11. august 2012

MY Internship


I tirsdags startede jeg i praktik hos Solid, i Kolding, det er et firma som laver herre tøj. Jeg er i praktik som designer, og skal være der ind til uge 41. de tog rigtig godt imod mig, og de er rigtig søde der nede så der er rigtig dejlig.

Da jeg først fortalte min kæreste og min familie at jeg gerne ville i praktik et sted de lavede herre tøj, forstod de det ikke helt, men jer er virkelig vild med herre tøj, og min stil er lidt rå, så jeg tror at jeg passer perfekt ind i den atmosfære. Jeg glæder mig meget til at se hvordan de næste mange uger kommer til at være, og hvad jeg får lov til at lave. Jeg har desværre en lang køretur til Kolding hverdag, og får nok lidt svært ved at blogge, så meget, men håber det kommer til at gå alligevel..

Translation//
I started my internship on Tuesday, at a company that makes men’s wear, the firm is called Solid, I’m interning as a designer and my internship Is about 9 weeks long. They are really nice, and I’m so happy to be there, I feel like my style fits perfect in with the atmosphere, and the stuff they design, a have a long drive to work every day, the firm is in Kolding, so I will not be blogging that much for the next long time, but I hope I can get I to work.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar