2. august 2012

Gina Tricot favorites!!

Jeg vil ha alle disse ting, og meget meget mere, deres nye kampagner er fantastiske, og jeg kan ikke vente til tingene kommer på hjemmesiden og ud i butikkerne. De sidste par år er Gina Tricot virkelig blevet min favorit butik jeg elsker så meget af det de laver. Jeg vil vise jeg mine favorit billeder fra de kommende kampagner i morgen, der er bare så mange ting jeg gerne vil eje.
Her er to fantastiske kjoler, en super fin skjorte, og en sjov hat samt nogle super fede øreringe. Og så en læbestift i en sart tone, det kan jeg virkelig godt bruge.

Translation//
I really love Gina Tricot, the last copal of years it has become my favorite store, I love most of the things they do. The new campaigns, are amazing, and there is so much stuff that I want. I’m going to show you my favorites tomorrow, all the stuff I want to own.

Here you see two beautiful dresses, a amazing shirt, a fun hat and cool earrings, and a lipstick in a soft tone, I could really use that

Ingen kommentarer:

Send en kommentar