9. marts 2012

Olsen



Jeg er stadig vild med Mary Kate og Ashley Olsen, da jeg var yngre var det fordi de lavede nogle sjove film, nu er det mere fordi de er virkelig inspirerende, og har en super fed stil, så elsker at kigge på billeder af dem. Jeg skal være alene hjemme indtil i morgen aften, der er virkelig underlig når man er van til at kæresten er her hele tiden, men han kommer heldigvis hjem igen lørdag aften, Han kørte mig i skole i morges før han kørte til Vejle, han skal arbejde der nede i weekenden. Jeg har heldigvis en masse ting at beskæftige mig med i weekenden, i dag fik jeg ryddet op i mit kontor, det var virkelig dejligt, i morgen står den på, vasketøj, rengøring og lektier. Håber også der bliver tid til lidt sjov, så som at læse et blad, tegne lidt tegninger eller måske en go film. Go’ Weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar