8. marts 2012

Sofa Shopping




Så skete det altså igen, igen, jeg kunne bare ikke lade vær. Jeg ville enlig have været inde på H&M og kigge lidt, men den side virker selvfølgelig ikke i dag, salget startede i dag, så jeg smuttede forbi Nelly i stedet, og der faldt jeg over lidt ting, så jeg syntes godt at jeg måtte forkæle mig selv lidt, nu hvor jeg arbejder så hårdt i skolen.


Tasken med nitter har jeg næsten lige købt i guld, og elsker den, så da jeg så den i sort, til samme lave pris, skulle jeg altså bare også eje den. De sorte sko har jeg kigget på før men kunne ikke helt bestemme mig om det var noget for mig, men nu hvor de var på tilbud, så faldt de ned i kurven sammen med den blå taske, jeg elsker virkelig bare den farve, så derfor blev jeg også forelsket i de blå sko for en måneds tid siden da jeg købte vare sidst, jeg syntes bare at det ville blive for dyrt hvis jeg skulle købte dem også, så derfor har de har ligget i min garderobe, inde på Nelly side, men de er nu på vej hjem til mig sammen med de andre 3 ting. Og glæder mig allerede til at få mine ting, og så var det bare så billigt, plus at jeg havde et rabat kort til Nelly på 100 kr. Så jeg har fået en masse fede ting til næsten ingen penge, og det kan jeg godt li. Fandt også ud af at mit rabat kort udløb den 30.4.12 så det var heldig at jeg nåede at bruge det.

1 kommentar: