19. marts 2012

Mandags Indspiration






Jeg  har i 3 uger snart, kun arbejdet med nederdele i skolen, nu vil jeg virkelig gerne snart i gang med noget andet, for er ved at gå lidt død i det, og at arbejde med nederdele inspirere mig ikke mere, på nogen måde, det gjorde det lige i starten, hvor jeg fik tegnet en masse. Men så er det godt at man kan finde inspiration andre steder, f.eks. hos Mary-Kate og Ashley Olsen, det gør jeg ofte, da jeg bare syntes de er vildt inspirerende, jeg får ideer til designs, men også til styling. Jeg er vild med billede et, hvor Mary-Kate har orange solbriller på og en super fed læder jakke, jeg har selv orange solbriller, der ligner dem meget, jeg skal bare lige have fundet en meget lille skrue så jeg kan få at stangen på igen, den ene er nemlig faldet af, men det er i hvert fald  et look, jeg vil prøve at gengive. På billede tre har Mary-Kate også en mega mega fed jakke på, den tror jeg jeg vil prøve at designe lidt på, så jeg selv kan lave en på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar