16. juni 2009

Det ønsker jeg mig nu.







Ønsker mig så mange sko, men de her er bare så fede..
Hvis det ikke er de her sko skal det ihvertfald være noget ligende, sorte heigh heal boots.

(Var så mega heldig at finde nogen idag som jeg købte, drømme skoene, sorte med nitter. Love mine nye babeys)





Kjole fra Asos, i crem og koral. Ved allerede hvornår jeg skal ha den på. Syntes det er så fin og femenin.



Blå nederdel, ikke lige denne
men en der ligner, gerne i en størk klar blå frave.
HP mini computer, med det mest fantastiske mønster..
Ville være så yndig at have i min skole taske og
bruge den til de mange notater der skal tages.

2 kommentarer:

  1. ÅHH ja computeren fra HP - det er fedt at den er farvet - har selv en HP (dog bare kedelig sort) men det er en god computer.

    SvarSlet