18. juni 2009

Carrie Brasshaw

Carrie Bradshaw, styled af den fantastiske Patricia Fields.
Elsker Carrie Bradshaw stil, hvis der var en jeg kunne bytte skab med ville det uden tvivl være hende. Den altid gennemførte stil er bare så Inspirerende, ville ønske jeg var lige så flot som Sarah Jessica Parker, hun har bare en mega flot krop, hun er så lille bille og super fin altid.
Sæt 1) Kan rigtig gode lide det helt lyse neutrale look, og jakken er da bare så fantastisk, og den store taske, bryder helt bestemt den fine look på en rigtig go måde. Er et af de look der vil Inspirer mig her til sommer.
Sæt 2) uhh, så fint, den grønne kjole men blomster print, er vidunderlig og så med en en lang grøn vest med et helt andet print. Efter min mening er det ikke alle der kan bære sådan et sæt, men Sarah gør det bare så godt.
Sæt 3) Afslappet og lækkert, flot top og nederdel unden en lang cardigan, det er et look man nemt kan opnå på et buget, de kne høje strømper er et rigtig fin touch hvis det er en kold dag, og tror at jeg vil anskaffe min nogen, selvom mine ben ikke er lige så tynde som Sarah Jessica Parkers, men skal jo tage en chance, (men kan jo være lige glad med hvad andre tænker, Ikk?). Og skoene, er der andet at sige ind Warw..

1 kommentar: