19. juli 2012

Today + Today's look









Nederdel – Gina Tricot, Top- H&M.
 Her er et par billeder fra min dag, da jeg vågnede havde jeg lidt ondt i halsen, og lå og overvejede t om jeg skulle blive i sengen, men så ringede det på døren. Det var posten, som kom med mine Nelly sko, de er altså fantastiske, helt som jeg havde håbet, de er lidt snævre, så de skal lige gåes lidt til.
Jeg tog et smut ind i byen fordi jeg skulle have byttet en nederdel jeg købte i lørdags, jeg kunne godt passe den, men ville gerne have den nr. større det havde de dog ikke, så jeg brugte de penge jeg fik tilbage på den fine pinks S, jeg fandt det til en 10,- i pieces, og det passer perfekt i mit kontor så det skulle jeg bare have med hjem. Og så købte jeg det blå kanin cover til min tlf., jeg elsker den blå farve. Da jeg var i New York så jeg dem alle steder, men på det tidspunkt, havde jeg dog ikke en IPhone så jeg købte dem ikke, så jeg er glad for jeg fandt det inde i byen i dag for kun 49,-. Jeg har også købt en jakke på tilbud, den skal jeg nok vise senere.
Jeg har ret glat hår, og jeg vil derfor gerne have lidt mere fylde og tekstur i det, så jeg prøvede at sove med en fransk fletning, for at se om det var noget, og jeg syntes faktisk det er ret fin, så jeg tror jeg vil prøve det igen i nat. Det blev dog ødelagt da jeg gik i bad, og der efter af regnen, selvom jeg have håret flettet da jeg tørrede det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar