24. juli 2012

Amazing Outfits

outfits



Hvis jeg nu var 10 kg. Lettere eller en str. 36. så ville jeg have disse 4 sæt på, det første sæt er et outfit jeg ville Have på i byen, de tre andre ville jeg bruge til hverdag, fødselsdage osv. style den mere til en fødselsdag, eller tage en cardigan over for at buge det i skole.  Jeg tror desværre ikke jeg kan blive en str. 36, da jeg får noget medicin for min migræne der gør at jeg har meget svært ved at tabe mig, men man kan jo altid ønske, og jeg gør i hvert fald hvad jeg kan for at tabe mig.

If I was 10 kg lither or a size 36, I would wear these four outfits.
The first outfit, I would wear to a evening out, and the other three I would wear to school, and just for the everyday stuff.  For a birthday I would style them like this, and for school I would just put a cardigan over the outfit. Now I know, that I might never become a size 36, but I can still dream, but my medicine, give me trouble losing weight. But I’m trying.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar