19. april 2012

New In












Så får i lige et billede over load, jeg har den sidste måneds tid købt en masse ting, faktisk er de alle sammen fra Gina Tricot eller H&M.


Billede 1: Jeg går normalt slet ikke med short, jeg ejer faktisk kun et par, men jeg har i noget tid gerne ville have flere par, så det har jeg købt mig nu, man kunne få en masse fede farver, men jeg holdte min bare i det neutrale. De er fra Gina Tricot til 149,- stk.
Billede 2 og 3: er en fin top og kjole fra H&M, begge til 80,-.
Billede 4: fin pastel farvet skjorte top og sko fra H&M, toppen kostede vist 130,- og skoene 80,-.
Billede 5: to par sko fra nelly.com. Elsker den elektriske blå farve, og så er de mega gode af have på.
Billede 6,7,8 og 9: viser T-shirter grå Gina Tricot. Den grå er Mega Over Size, den stribede minder mig om en Zap is, og syntes den lilla er fin og sjov, den grå til 99,-, de to andre kan jeg ikke huske hvad kostede man det Var ikke meget..
Billede 10: Halskæde men pastelfarvede perler fra H&M til 30,-.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar