5. april 2012

Decor






Her er lidt bolig inspiration, for tiden er jeg vild med bolig indretning, eller det har jeg altid været, men jeg har her på det sidste købt nogle nye lækre ting til lejligheden, som jeg gerne vil vise jer senere, sammen med andre detaljer fra mit hjem. Jeg syntes efterhånden at lejligheden er ved at være som jeg gerne vil have den, vi har boet her i 9 måneder ca. og vi har først nu fået købt nye lamper til køkkenet og gangen, hvor der har været de grimmeste lamper i kan forestille jer, og det gav intet lys, vi har fået sat den nye op i køkkenet og det giver en mage forskel kan næsten ikke vende mig til al det lys der er der ude nu. Den i gangen, bliver en del sværere, min kæreste fandt nemlig ud af at oppe undere lampen er der bare et huld, hvor der hænger en million ledninger, ikke helt godt eller lovligt. men heldigvis er hans far elektriker, så han vil gerne fikse problemet for os, så vi kan få lidt lys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar