25. august 2010

Tanker der Tænkes

Jeg overvejer en masse forskellige ting jeg gerne vil til at lave her til bloggen, jeg håber at jeg snart får min overskud tilbage og bare kan sidde mig ned og nyde at blogge. Jeg læser utrolig mange blogs, og elsker det bliver suget ind i min verden, hvilket jeg nyder da jeg kommer lidt væk fra hverdagen indtil jeg lukker pc igen. Men ville gerne dele lidt flere ting med jer i stedet for bare at ha dagens tøj hele tide.

1. Jeg har tænkt mig at lave et indlæg en gang om måneden hvor jeg viser mine favorit bloggere. Hvorfor jeg elsker deres blogs, og hvorfor jeg syntes at i skal kigge dem.

2. Jeg kunne måske godt tænke mg at lave et lille interview med forskellige bloggere en gang imellem

3. Jeg vil lave dagens eller ugens udfordring, hvor jeg prøver noget nye.

4. Har også en slags stjæl stilen, eller få stilen indlæg i hovedet.

Cardigan jeg er fuldstændig skudt i, ville så gerne eje den, men tror desværre ikke min penge pung kan holde til det. Det er det værste ved at være på su.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar