9. august 2010

Min personlige udfordring

Fik en mail fra en pige som gerne ville vide hvorfor min blog sådan set kun er en ”billede” blog, Hvorfor skriver du ikke mere spurgte hun.

Det vil jeg da gerne svare på for jer,
1. Jeg ordblind og har svært ved at skrive tekstet osv. som ”fremmed” skal læse, ikke fordi jeg ikke vil fortælle jer noget men bare fordi jeg ikke altid syntes det er rart at det er stavefejl over det hele, som jeg ikke selv kan se.

2. Jeg elsker billeder, og de blogs jeg læser, læser jeg jo enlig ikke jeg kigger dem, og til tider læser jeg lidt men er sjældent at jeg læser lange indlæg.

3. Så ved jeg ikke altid hvad jeg skal skrive, jeg vil meget gerne prøve at skrive mere så i kan lære mig lidt af kende.

4. Vil nu undskylde for stavefejl der vil være i dette og i forrige og fremtidige indlæg
Translation:
A girl asked me way I don’t Wright that much.

1. I am dyslectic and have a hard time writing thinks the “strangers” have to read.

2. I love pictures, and the blogs a read, I really don’t read I just look at their pictures.
3. I don’t always know what to right, but I will try to right more, so you can get to know me better..

4. Sorry about the spelling mistakes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar