1. maj 2010

Dagens + Køb..

Kæresten Ringede til mig i torsdags og spurgte hvad jeg ønskede mig hvis han skulle give mig en gave, blev lidt overrasket og kunne ikke rigtigt komme på noget.. Man Da han kom hjem til mig sagde han at han ikke havde en gave med men at han gerne ville have mig med ud og shoppe idag, og at han ville betale det jeg fandt.. Tænk at man har sådan en lækker og sød kæreste..

Som i kan se har jeg købt meget i Gina T, men da har bare så mange lækre ting.
Fin lys sommer blazer.. Flotte detaljer ved lommerne.
Købte selv den hvid BH, har manglet nogle længe men syntes ikke det så sjovt at bruge penge på men blev så idag.. Den sorte fik jeg af kæresten.

Lækker strik, har jeg manglet længe.
Søde strømper og fint bælte.De berømte Gina T Svaler.. Og jeg elsker prikker.
Jeg ser lidt skør ud, men sådan er det når man pjatter med kæresten.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar