8. marts 2010

Ser du som jeg gør..

Hvorfor skal man høre på eksperter der fortælle hvordan jeg skal klæde mig på? for at se tynd ud, for at gemme mine fejl, eller svage punkter. Hvem siger jeg har fejl hvem siger jeg har svage punkter. Jeg ser ud som jeg gør, og jeg tager det på jeg har lyst til lige meget om de så sidder og tænker, ejjj hun er tyk, det der klæder hende ikke, det er ikke hendes farve eller andet de finder på.

Hvorfor skal men have sort på for at slanke sig, hvorfor kan man ikke bare ha sort på fordi man kan li det?. Jeg kan lide at ha sort på, og ikke nok med at eksperter siger man skal ha det på for at se tynd ud men så skal men høre på venner/familie og bekendte der hele tiden spørg hvorfor man her det på.. Himm.

Hvorfor skal man sætte bæltet i taljen for at vise hvor lille den er? for at skjule hofter osv. Hvorfor skal man ikke have et bælte i taljen hvis man har for store hofter eller bryster.

Hvorfor kan man ikke have en kort nederdel på bare fordi man ikke har tynde ben?, hvorfor ser man ”klumpet” ud bare fordi ens lår ikke er som modellernes eller de andre pigers.

Hvorfor er det ikke ok at jeg har leggiens eller strømpebukser på under kjoler og nederdele? Hvis jeg ikke har lyst til at vise mine ben, hvorfor tror folk man har lav selvtillid bare fordi man ikke går med bare ben.

Hvorfor er det ikke ok at have bryster, lille talje, store hofter eller tryggere lår. Hvorfor ses man som overvægtig eller ikke som de andre fordi man ser ud som mig.

Jeg har meget sort, jeg har korte nederdele, jeg kan ikke lide af have bare ben, og det har ik noget med størrelsen at gøre, jeg har mange muskler, men sådan er den når man har dyrket meget sport, så vær sød at ikke dømme mig fordi jeg har en anden størrelse, så stor er jeg ikke. Hvorfor skal jeg ligne, når jeg ikke vil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar