31. marts 2010

Hjælp???

Jeg prøver at finde det perfekte shoppe Outfit?? Har ingen ide om hvad det er har du en ide? Det skal jo været noget let og nemt. Når man skal vandre ind og ud af butikker og prøve tøj, jeg skal til Århus lørdag, og er helt lost, især nu når vejret skifter og jeg syntes det var for varmt idag da jeg gik rundt med vinter jakke på. Så måske skal min nye jakke i brug lørdag. Man hvad skal jeg ha på under?
Uhh ha, hvorfor er det så svært, jeg har altid det forkerte på. Så sveder jeg eller også har jeg for meget eller for besværlig tøj på så jeg bliver helt hissig inde i prøverummet..

Hvad er din ide, og hvad gør du??

Skal op og lede efter MAXI kjoler og nederdele og en masse andet selvfølgelig.. Go ferie..

Denne er fra H&M til 250,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar