1. august 2009

Triste dage

Må indrømme jeg ikke har været særlig god til at blogge den seneste måned, det har mest bestået af billeder, men det er fordi mit humør ikke har været i toppen, har været rigtig ked af det over at jeg ikke er sammen med Michael, og at jeg skulle opsige lejligheden i torsdags, uden at have en ny lejlighed, er nok noget af det sværeste jeg har, skulle gøre. Følelsen af at være alene, ensom og hjemløs på en gang er ikke nem at håndtere, ved jeg ikke er hjemløs i nu, håber heller ikke jeg bliver det, men følelsen er der. Men vil prøve at tage mig sammen og det vil jeg ved at lave mit ”skrive-hjørne” lækkert så jeg sidder der og skriver i stedet for foran tv’et hvor jeg kan blive distraheret. Så i morgen håber jeg jah kan få lagt før og efter billeder ind.

Har dog været sammen med Michael i dag, og det var da dejligt, men blev da ked af det da han igen havde glemt noget han havde lovet mig, og er så trist ved at han er taget hjem, ville ønske han ville ligge hos mig i nat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar