9. august 2009

sommerens tjans.

Det skal gøres før ferien slutter..

Er fuldstændig smadderet, har været oppe hos mine forældre hele weekenden og hjælpe med at bygge skur, sammen med min far og Michael.. kedeligt og hårdt at stå tidlig op og arbejde hele dagen. Så i morgen står den bare på ren afslapning, og ellers på sommer rengøring og oprydning i denne uge før jeg starter i skole igen. Trænger også til at få sauteret lidt ud i mit rod, så jeg ikke skal til det når jeg skal flytte.
Tror også jeg skal en tur igennem mine tøjskabe, har en sort sær med sommertøj osv. stående for 2 måned i træk oppe på mit skab som skal sendes til Afrika, men vil lige gå skabet igennem og se om der er mere der skal ud med det samme, så kan det være der er plads til lidt nyt.

- Ryde op i alle skuffer/ kasser osv.
- Gennemgå klædeskabet-
- Rydde op i sidste års skole bøger/mapper.
- Gøre skoletasken osv. klar til skole start.
- Vaske alt det der skal vaskes i hånden.. øv.
- Malt det sidste af skabet.
- Blogge mere. (selvfølgelig også efter ferien)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar