23. november 2012

Asos.com byes / styling

studs

 
studs

 
 
Sådan vil jeg style to af mine nye ASOS køb. Jeg glæder mig så meget til mine køb kommer. Det er første gang jeg har købt noget på Asos.com, så jeg er spændt på at få det hjem og se om det hele passer. Jeg har længe gerne ville have et par creepers, men har været meget usikker på om de passer til mig og resten af min garderobe. Først ville jeg bare have bestilt nogle i sorte, men så så jeg dem med nitter, og så var jeg solgt. Jeg er vild med rygsækken, jeg har ikke haft en rygsæk siden jeg var 16, så er ret spændt på at få den, og se om mine skole ting kan være i den.
Translation//
This is how I will style my ASOS byes. I can’t wait for them to get there, it’s my first time shopping at Asos.com, so I’m very excited. I have wanted a pair of creepers for a while now, but I wasn’t sure if they were for me. First a just wanted he get the black ones, but then I saw the studded ones, and I changed my mind. I just love the backpack I ordered, I havened used a backpack since I was 16, so I excited to get it, and see if my school stuff fit in it.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar