15. februar 2012

Nelly.com Køb



Disse tre vare bestilte jeg igår på Nelly.com, jeg glæder mig helt vild meget til at de kommer hjem til mig. Det er første gang jeg har bestilt noget på Nelly.com, så jeg er ret spændt. Skoene har jeg overvejet meget længe, så bestemte at nu skulle det være. Tasken er der en på skolen der har, bare med sølv nitter, jeg syntes også bare at den er super fed, så kan ikke vente med at få det i brug. Jeg har hørt en masse godt om NYX eyeshadow base, på en masse forskellige blogs, og efter som jeg ikke har kunde finde nogle butikker der sælger det, så syntes jeg at den skulle med i købet. den skulle efter signe være rigtig go til at optimere farve pigmenterne i øjnskyggen, så den glæder jeg mig meget til at få brugt. Jeg et vild spændt på om skoene er i den rigtige størrelse, da det er mange der siger at Nelly's sko er store i størrelsen, så jeg krydser finger for at de har den rigtige størrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar