11. juli 2011

Todays look + changes

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Dress and cardi-H&M, Necklace-Gina T.


Har arbejdet maget på bloggen i dag, der er sket en del ændringer, har tænkt på at lave ændringerne længe men har det sidste par måneder bare ikke haft tiden, men i dag blev det så. Jeg er nemlig syg, så har masser af tid til at lave ændringerne, jeg har blandt andet langt om længe fået lavet billederne større håber virkelig at det bliver et godt resultat. Jeg skal også have pakke flyttekasser i dag, startede i går med at rydde ud i min sko samling, og pakke dem ned jeg ikke regner med at få brugt før vi flytter, eller faktisk var det den kæresten sagde jeg ikke fik brugt, men han har nok ret. Syntes at det er virkeligt svært at pakke kasser 3 uger i forvejen, men jeg har jo også andre ting jeg skal i de her uger, så når tiden er der skal det jo gøres. Men glæder mig enlig bare til at pakke ud igen og indrette den nye lejlighed :)



Go’ Dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar