8. juni 2011

Når folk vælger at svine en..

Det skete for mig i dag, det er ikke noget jeg har prøvet før, og blev faktisk lidt forbavset over det hele. Personen er selvfølgelig Anonym, for man er da ikke ”Kvinde” nok til at stå frem og vise hvem man er, men er kun ”sej” nok til at svine folk når de ikke kan finde ud af hvem man er.
Jeg er i virkeligheden fuldstændig lige glad med hvor meget folk sviner mig, så længe de kan stå frem og vise hvem de er, men denne person er bare latterlig. Har ondt af dem som har behov for at svine andre på forskellige måde. Og jeg forstår på ingen måde hvorfor man læser en blog for at svine bloggere, så bliv dog væk fra bloggen. Jeg læse mange blogs, og høre ofte at andre bloggere bliver svinet meget være ind jeg er blevet i dag.
Det hele drejer sig om min stavning, og som nogle ved, har jeg i starten af min blog tid og løbende, fortalt at jeg er ordblind, dette gør at jeg ikke staver så godt, og jeg har på ingen måde tænkt mig at undskylde for dette. Jeg er ordblind og sådan er det bare, jeg lever fint med det, og hvis andre ikke kan, så lad vær med at læse med her på min blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar