13. november 2009

Jeg ved det, jeg ved det..

Jeg ved at jeg har været en forfærdelig dårlig blogger på det sidste. Og øv for det, syntes selv det er træls, men mangler bare overskud, og energi til at være bare den mindste smugle fashion like.. Men har dog også nogle undskyldninger, imm jah så må man jo selv dømme om de er reelle nok.. Men for det første har jeg det været net nogensinde, så derfor skal jeg ned i byen i næste uge, og købe net hos en ny udbyder. Så jeg bestemmer hvornår, hvor længe jeg er på nettet. Bliver fantastisk dejligt..
Noget mere alvorligt er mig, mig som undskyld.. Lyder skørt, men jeg er en undskyldning da jeg har været utrolig syg, og ikke viste hvad jeg fejlede, og i morges blev det barre værre. Så har kun været i skole en dag i denne uge. Og jeg hader a være syg, først fordi det er mega kedeligt og to fordi at man får fraværd i skolen, og er så bange for at få for meget fraværd.

Men nok om det, jeg vil som lovet 100 gange, gøre det bedre i fremtiden, men ser ingen grund til a blogge om alt det andre gør bare fordi jeg selv er uinspireret.

Himmel i samarbejde men Bianco, osv. I har læst det andre steder.. Men vil håbe jeg kan få en go nat søvn så jeg har noget spændende a sige, ellers kan jeg da vise sidste weekends køb..

Go’ weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar